czwartek, 12 czerwca 2014

Właściwa chwila szybko mija ...


Bywa, że niektóre rzeczy uświadamiamy sobie zbyt późno.
Najczęściej, gdy podobne okoliczności są przyczyną naszego bólu.
Choć bardzo chcielibyśmy, nie da się odzyskać straconych okazji.
Nasz ból mnoży się i pojawia się gorycz.
Nie warto tęsknić, o wiele lepiej złapać chwilę, gdy jest na to czas.
Wspomnienia mogą nas ubogacać, albo być zmarszczką na duszy...

Oto spolszczony wiersz Ann Coren Nie ma większej miłości - obyśmy nigdy nie musieli sobie uświadamiać prawdziwości tych słów.


Sprawiłam ci wiele bólu i nie martwiłam się tym, a ty kochałaś mnie nadal.
Wybacz mi, proszę, mamo.

I raniłam cię na wiele sposobów, choć przy mnie zawsze byłaś.
Wybacz mi, proszę, mamo.

Nie słuchałam, gdy dawałaś mi rady, a teraz żałuję tak wiele.
Wybacz mi, proszę, mamo.

Gdybym wiedziała to, co wiem teraz, codziennie mówiłabym ci o swej miłości.
Proszę, wybacz mi mamo

Nie chciałam słuchać o bólu, kiedy dopadła cię starość. Czekałaś na telefon lub wizytę, o których zapominałam.

Zawsze pełna wymówek, nie było mnie przy tobie.
Wybacz mi, proszę, mamo.

Teraz już wiem, że nie ma miłości większej niż matczyna, tak bardzo potrzebuję twych ramion, pocałunku i słów wybaczenia.

Teraz, gdy się starzeję, na zdrowiu podupadam, rozumiem, dlaczego byłam ci potrzebna.
Wybacz mi, proszę, mamo.

Potrzebuję cię mamo. Tęsknię za twoim pięknym uśmiechem, czułym dotykiem miłości i słowami, że wszystko będzie jak być powinno.
Wybacz mi, proszę, mamo.

Czy słyszysz mnie mamo, gdy klęczę tu, u twego grobu? Czy słyszysz, co mówię do ciebie? Czy rozumiesz, że bardzo cię kocham i tęsknię za tobą?

Nie wiem, kiedy dobry Pan przyjdzie po mnie, lecz mam nadzieję, że zaczeka, bym mogła cię przytulić, potrzymać w ramionach i powiedzieć, jak bardzo cię kocham.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.