środa, 4 grudnia 2013

Opiekunie, nie proś bym pamiętał ...

Jeszcze parę słów z głębi demencji do opiekuna (zaczerpnięto z agingcare.com)

Nie proś mnie, bym cokolwiek pamiętał,

Nie staraj się nic mi wytłumaczyć,

Pozwól odpocząć i daj znać, że jesteś ze mną,

Pocałuj mnie w policzek, potrzymaj za rękę.


Mieszają mi się twoje słowa i gesty,

Jestem smutny, chory, zagubiony,

Wszyscy wiedzą, że cię potrzebuję,

A bycie ze mną tak wiele cię kosztuje.


Nie trać cierpliwości z mojego powodu,

Nie karć, nie przeklinaj, nie płacz,

Nie mogę ci pomóc, choćbym bardzo chciał,

I nie może być inaczej, choć się mocno staram.


Pamiętaj, jesteś mi potrzebny,

Bo to, co we mnie najlepsze, gdzieś się zagubiło,

Proszę, nie stawaj nade mną, stań obok,

I kochaj mnie, aż życie moje się dokona.


©vrot01.flickr.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.