piątek, 7 lutego 2014

Zestarzej się ze mną, moja ukochana…

Nie do końca dokładne spolszczenie wiersza Michaela Rew:

Zestarzej się ze mną, moja ukochana.
Nasz dom już dawno zbudowany,
i starość przybywa z wizytą,
by dać nam srebrne włosy
i złote lata,
miecz mój już złamany i bez rękojeści,
więdnie też kwiat twojej woli i pragnień,
lecz miłość młodzieńcza
wciąż szepcze do uszu,
pomaga śmiać się
i łzy ściera z twarzy.
Ciągle kochamy się wzajem,
bez poczucia winy.
Jakże szczęśliwi będziemy,
gdy wypełnimy przestrzeń,
choć pisklęta dawno gniazdo opuściły,
na razie żyjemy pośród tych ścian,
ciągle masz moją rękę, a ja, twoje piersi,
a gdzieś daleko od naszego domu, kiedy Jezus wzywa,
dwa osobne pokoje
przygotowane czekają
na nasz wieczny spoczynek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.